četrtek, 22. avgust 2013

"Without ice cream, there would be darkness and chaos." (Don Kardong)

Verjamem, da lahko sladoled obarva še tako črn dan, nariše vsaj majhen nasmeh tudi, ko smo najbolj žalostni in ohladi najbolj vroč poletni dan.

Ker je bilo to poletje vročih dni res v izobilju, ker spadam med "sladoledoholike" in ker sem slučajno, v eni izmed mnogih reklam, zasledila, da bodo prodajali aparat za pripravo sladoled (za pičih 20 eur), bi moral biti že skoraj konec sveta, da se ne bi podala v nakup te slavne mašince in seveda preizkusila svoje sposobnosti pri pripravi te pregrešno dobre stvaritve :)


Prvi korak je bil nakup aparata. Ker včasih sodim svet po sebi, sem se navsezgodaj zjutraj (beri: ob 8ih), podala na lov za to čudežno napravo, saj sem pričakovala, da se bo pred trgovino trlo ljudi, ki bodo želeli ta aparat zase in posledično zame ne bo ostal nobeden. No, na moje razočaranje (ali pa srečo? ;)), temu ni bilo tako. Nihče se ni prerival, vse kosti so ostale cele in name je čakalo kar nekaj aparatov, da sem lahko izbrala sebi najljubšega in ga prinesla v njegov novi dom.

Po urah čakanja, da se posoda v zmrzovalniku dovolj ohladi, je končno napočil čas, da sem se lahko lotila priprave sladoleda. Od vseh receptov, ki sem jih našla v knjižici, ki je bila priložena aparatu in med tistim na internetu, se mi je najbolj prikupil bananin sladoled, ki sem ga malo prilagodila svojim željam in mu dodala cookies-e :)

 

          Sestavine:
            - banana
            - sladka smetana
            - sladkor v prahu
            - mleko
            - cookies

Količino sestavin prilagajamo lastnim željam :)




 

Banano zmečkamo, stepemo sladko smetano in zdrobimo cookies-e. Nato damo vse sestavine v skupno posodo, ter jih dobro premešamo, da dobimo homogeno zmes. Zmes vlijemo v delujoč aparat za sladoled in počakamo, dokler ne nastane sladoled željene čvrstosti. Tako je izgledal moj:


Pa še preložen v posodico:

In končno v skodelici, kjer čaka, da ga pohrustam ;)



p.s. bil je odličen :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar